Замовлення і оплата:
Замовлення приймаємо будь-яким зручним для Вас каналом комунікації: e-mail, телефонний звінок, через соц мережі, особисті зустрічі. В будь-якому випадку, затвердження замовлення буде зафіксовано через e-mail чи соц мережі.
Бажано робити замовлення заздалегідь, але в той же час, ми розуміємо, що життя непередбачуване, а тому ідемо на зустріч і виручаємо, як своїх.
Затвердження замовлення:
В більшості випадків - остаточне затвердження замовлення виконується не пізніше ніж за 3 робочих дні до початку заходу. У випадку затвердження меню за 2 доби (дві) до проведення заходу - наша компанія вправі збільшити суму обслуговування на 15%. Це пов’язано з додатковими затратами на екстренну підготовку до заходу. У випадку затвердження меню за 1 (одну) добу до проведення заходу - наша компанія вправі збільшити суму замовлення на 30%. Це також пов’язано з додатковими затратами на екстренну підготовку до заходу. Все обговорюється індивідуально з менеджером проєкту.
Оплата за замовлення:
Передплата в розмірі 50% вноситься за 4 рабочих дні до початку заходу . Інші 50% - в день проведення або протягом 3-х рабочих дній після проведенного заходу.
Все обговорюється індивідуально з менеджером проєкту.
Розрахунок можливий готівкою, через рр (ФОП, ТОВ) , через переносний термінал.
Всі документи (рахунок-фактура, акти виконаних робіт, сертифікати якості) ми надаємо по закінченні заходу в зручний для Вас спосіб (особиста доставка, доставка НП чи кур'єрська доставка).
У випадку відміни замовлення, коли завдаток уже внесли — ми повертаємо всі кошти з урахуванням витрат, які уже здійснили для виконання Вашого замовлення. Повірте, ми віримо в карму, тому невідпрацьовані кошти собі присвоювати не будемо.
Час на підготовку:
Заїзд на локацію за 2-3 год до початку заходу (до 200 осіб), від 200 осіб - обговорюємо індивідуально.
Як мінімум 1 год потрібна після закінчення заходу (це потрібно враховувати, якщо локація під оренду).
Потрібне технічне приміщення (кімната) для підготовки до заходу (для переодягання команди, зберігання боксів, в яких все транспортують, сервірування).
Продовження заходу:
При бажанні продовжити обслуговування заходу додатково оплачується кожна година продовження - 400 грн. за 1 год.
По закінченні заходу:
Ми прибираємо робоче місце команди. Робоче сміття забираємо з собою.
Звітуємо Замовнику щодо алкоголю.
Звіт і доставка (при необхідності) невикористаної готової продукції і напоїв Замовнику. Все запаковуємо в ланч-бокси і пакети.
Робота нашої команди:
Проєктний менеджер формує Вам прорахунок, затверджує всі деталі/нюанси і керує Вашим заходом від звінка до фінального Вашого фідбеку.
Сервіс-менеджер здійснює реалізацію і контроль роботи команди на локації під час всього заходу.
Офіцанти, бармени - обслуговують Гостей заходу, підтримують чистоту на заході.
Технічні працівники - все розвантажують, завантажують, підключають, монтують, підтримують чистоту робочого місця команди після проведення заходу.
Дегустація
Наше вміння готувати Ви можете перевірити в нашому кафе Soul cafe в м. Києві, на Русанівській Набережній, 10.
Коли івент уже затверджений — ми проводимо безкоштовну дегустацію позицій, які Ви обрали. Для чого? Щоб Ви могли до заходу посмакувати стравами/напоями і озвучити свої побажання.
Ваші події — це наші події. Робимо, як для своїх.