Стандарти роботи нашої команди

Далі
uk

Замовлення і оплата:

Замовлення приймаємо будь-яким зручним для Вас каналом комунікації: e-mail, телефонний звінок, через соц мережі, особисті зустрічі. В будь-якому випадку, затвердження замовлення буде зафіксовано через e-mail чи соц мережі.

Бажано робити замовлення заздалегідь, але в той же час, ми розуміємо, що життя непередбачуване, а тому ідемо на зустріч і виручаємо, як своїх.

 

Затвердження замовлення:

В більшості випадків - остаточне затвердження замовлення виконується не пізніше ніж за 3 робочих дні до початку заходу. У випадку затвердження меню за 2 доби (дві) до проведення заходу - наша компанія вправі збільшити суму обслуговування на 15%. Це пов’язано з додатковими затратами на екстренну підготовку до заходу. У випадку затвердження меню за 1 (одну) добу до проведення заходу - наша компанія вправі збільшити суму замовлення на 30%. Це також пов’язано з додатковими затратами на екстренну підготовку до заходу. Все обговорюється індивідуально з менеджером проєкту.

 

Оплата і доставка :

Мінімальна сума замовлення: 390 грн

При замовленні Soul Box (або Box-конструктор) від 2500 грн - доставка безкоштовна (в межах Києва)

Час доставки: обговорюється індивідуально із менеджером.

Варіанти доставки: самовивіз із вул. Євгена Сверстюка, 6в (на самовивіз діє знижка - 15%) та адресна доставка.

Передплата в розмірі 50% вноситься за 4 рабочих дні до початку заходу (або доставки). Інші 50% - в день проведення або протягом 3-х рабочих дній після проведенного заходу.

Способи оплати: готівкою при отриманні:

  • банківською карткою (Visa, Mastercard), Privat24;
  • розрахунковий рахунок (ФОП чи ТОВ).

Всі документи (рахунок-фактура, акти виконаних робіт, сертифікати якості) ми надаємо по закінченні заходу в зручний для Вас спосіб (особиста доставка, доставка НП чи кур'єрська доставка). У випадку відміни замовлення, коли завдаток уже внесли — ми повертаємо всі кошти з урахуванням витрат, які уже здійснили для виконання Вашого замовлення. Повірте, ми віримо в карму, тому невідпрацьовані кошти собі присвоювати не будемо.

 

Умови повернення товару:

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не при транспортуванні або зберіганні.

Товари, які підлягають поверненню, неналежної якості - повертаються за місцем їх фізичної покупки за адресою вул. Євгена Сверстюка, 6В, Київ.

Оплачені замовником грошові кошти за товар неналежної якості, будуть повернуті протягом 2-х робочих днів з моменту отримання товару на розрахунковий рахунок або карту.

 

Час на підготовку:

Заїзд на локацію за 2-3 год до початку заходу (до 200 осіб), від 200 осіб - обговорюємо індивідуально.

Як мінімум 1 год потрібна після закінчення заходу (це потрібно враховувати, якщо локація під оренду).

Потрібне технічне приміщення (кімната) для підготовки до заходу (для переодягання команди, зберігання боксів, в яких все транспортують, сервірування).

 

Продовження заходу:

При бажанні продовжити обслуговування заходу додатково оплачується кожна година продовження - 400 грн. за 1 год.

 

По закінченні заходу:

Ми прибираємо робоче місце команди. Робоче сміття забираємо з собою.

Звітуємо Замовнику щодо алкоголю.

Звіт і доставка (при необхідності) невикористаної готової продукції і напоїв Замовнику. Все запаковуємо в ланч-бокси і пакети.

 

Робота нашої команди:

Проєктний менеджер формує Вам прорахунок, затверджує всі деталі/нюанси і керує Вашим заходом від звінка до фінального Вашого фідбеку.

Сервіс-менеджер здійснює реалізацію і контроль роботи команди на локації під час всього заходу.

Офіцанти, бармени - обслуговують Гостей заходу, підтримують чистоту на заході.

Технічні працівники - все розвантажують, завантажують, підключають, монтують, підтримують чистоту робочого місця команди після проведення заходу.

 

Дегустація

Наше вміння готувати Ви можете перевірити в нашому кафе Soul cafe в м. Києві, на Русанівській Набережній, 10.

Коли івент уже затверджений — ми проводимо безкоштовну дегустацію позицій, які Ви обрали. Для чого? Щоб Ви могли до заходу посмакувати стравами/напоями і озвучити свої побажання.

 

 

Ваші події — це наші події. Робимо, як для своїх.

Хочете, ми зателефонуємо Вам?
Зателефонувати мені